FOREVER MINE !
AKU KUAT CEMBURU !
Monday, February 6, 2012 @ 12:56 PM | 0 Comment [s]


hello fellas , malam nie aku tak boleh tido , tibetibe rasa nak curhat dekat sini , yarh finally we are 3 month now .aku tak pernah dapat tahan lama dalam satu perhubungan sebelum ni , dan semakin lama perhubungan tu semakin kuat perasaan nie datang dekat AKU iaitu perasaan KUAT CEMBURU . sebenarnya aku benci lah dengan diri aku sekarang sebab aku rasa aku semakin kuat cemburu dengan si dia

AKU KUAT CEMBURU !


arghhh dalam banyakbanyak benda yang ada dalam diri aku nie , satu jeh benda nie yang aku tak dapat nak kawal langsung . memang aku seorang yang sangat cemburu . aku selalu kalah untuk tutup kecemburuan aku nie . kenapa kenapa kenapa . aku tana ada perasaan nie , kadangkadang aku rasa cemburu aku nie melampau sangat , FINE , memang aku ta boleh bila tengok kau mesra dengan orang lain , EVEN just kawan tapi aku tetap cemburu . kau tak kan pernah nampak sebab aku ta suke tunjuk dekat depan orang tapi sumpah kalau kau dapat nampak , sakit sangat dalam hati nie , tersangat-sangat la sakit , semuanya boleh berubah bila aku da cemburu , dari ada MOOD terus jadi MOODY , dari gelakgelak tibetibe aku jadi diam , dari gembira tibetibe aku boleh nangis .


awak , saya cuba letak 100 % kepercayaan dekat awak tapi belum boleh lagi , mungkin sebab belajar dari pengalaman untuk susah mempercayai lelaki  lagi . saya masih belum dapat rasa hati awak tuh sebenarnya sekarang dekat siapa , awak tao ta dalam banyakbanyak perasaan , perasaan nie yang paling saye benci , pAling saye nak buang sangat , perasaan yang boleh buat orang rimas , perasaan tak percayakan orang . 


BILA AKU BOLEH HILANGKAN RASA CEMBURU !


ya ALLAH , aku ta suke perasaan ni , perasaan ni cuma akan buat aku sakit je ya ALLAH , memang la sinonim dengan kaum hawa perasaan cemburu nie tapi kadang-kadang aku rasa cemburu aku nie dah melampau sangat .aku selalu cemburukan pasal benda yang kecik , even benda tuh sebesar taik mata pun aku bole cemburu,kalao bagi orang lain benda tu biasa jeh tapi bagi aku benda tuh luar biasa . aku selalu KALAH dengan perasaan ni , kenapa aku tak bole jadi relaks macam orang lain , kenapa perasaan cemburu tu harus ada dalam setiap perhubungan , kenapa perlu cemburu itu . kenape sakit rasenye cemburu itu , kenape aku tak pernah dapat buang perasaan ni dari dulu , kenapa semakin aku sayang seseorang tu semakin kuat cemburu aku . 


AKU TAK SUKA PERASAAN NI !  
yer mungkin aku dilahirkan sebagai seorang yang KUAT CEMBURU tapi ingat aku tak pernah mintak pun peraasaan ni walau sedikit pun . kalau boleh aku tak nak langsung perasaan nie wujud dalam diri aku . aku harap satu hari nanti aku berjaya untuk kawal perasaan ni . ~ amin ~




Older Post | Newer Post
my mother give me nurul nabilah as beautiful name but people around call me bella for the short . i was born on 11 november 1995 , beautiful date too rite? this year i will sitting for SPM that is so important in my life , please PRAY for my SUCCES ! FYI , i have my JEKOBELL, ILOVE this jekobell so much . hope you guys will pray for our relationship will everLasting ! -AMIN-

glitter-graphics.com