FOREVER MINE !
AIDILFITRI 2012 :'(
Sunday, August 19, 2012 @ 10:15 AM | 0 Comment [s]


haloha semua , lamanya aku da ta terjah blog aku nie . MAYBE busy buat preparation untuk SPM kot . ( uwekks ) . blog nie aku da jarang main sebab aku da jarang balik rumah , maklum lah SPM CANDIDATES so kena lah berkorban masa , tenaga dan minda untu masa depan .( chuihh ! tolong kentot dekat muka aku sekarang ! ). oke , cukup lah muqaddimah untuk entry kali nie . lets go back to our tittle !


          SELAMAT HARI RAYA  !


pejam celik pejam celik aku rasa masa berlalu cepat sangat . kejap jek aku da jumpe dengan aidilfitri seterusnya . semua orang mesti gembira kan dapat sambut raya bersama keluarga , saudara , dan atok serta nenek . semua orang mesti excited dapat balek kampung sambil nyanyi lagu "balik kampung" dalam kereta . seronoknye bila melalui saat-saat macam tuh . tiba-tiba aku rasa rindu masa-masa tu .


tahun nie aku rasa hari raya yang masih lagi macam biasa sentiasa meriah tp sayu sebab terasa kehilangannya .  aku tahu di sebalik wajah gembira abah dan makcik pakcik aku , aku dapat rasa macam raya tahun nie sedih sangat . pertama kali nya semua ahli keluarga aku dan saudara mara beraya tanpa NENEK di sisi . kenapa aku rasa rindu zaman-zaman dahulu bila aku balek ke kampung .

seperti biasa rutin harian aku di pagi raya , mama mesti akan kejot sebelum subuh untuk kite orang semua siap pakai baju raya dan pergi semayang raya bersama-sama . di pagi raya tibetibe airmata aKu mengalir bila aku dengar suara ABAH bertakbir tetapi suara abah sedang menangis . aku tahu abah terasa kehilangan NENDA . entah lah , sebaknya aku rasa pagi raya taun nie , seluruh ahli keluarga ibarat memahami perasaan abah . aku tahu abah kuat dan dia boleh hadapi hari raya tanpa ibu dan bapa yang pertama kalinya tahun nie ! aku bersyukur kerana sekurang nya aku masih dapat rase beraya bersama ABAH dan MAMA tersayang . alhamdulillah .


                  AKU RINDU NENEK !


selepas sembahyang raya seperti biasa semua sanak saudara berkumpul dan bila dah ada dekat kampung baru la terasa hilang sebak di pagi raya , abah pun tersenyum melihat sanak saudara gembira di pagi raya . hari raya hari ni kami lalui seperti biasa walaopun kehilangannya tetap terasa , semoga ukhwah persaudaraan yang terjalin tidak akan putus selamanya . ~ amin .

nah gamba raya yang terselit dalam handphone aku , yang cantek sume dalam kamera . sobs sobs sobs

wif beloved mama

saya sayang anak saudara saya

lovely cousin

ilovemy crazy cousin



aik ~ oke saya TERINGIN na sambud RAYA dengan awk
sori pixca raya bersama belum diproses , hahaa


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN , kepada mereka yang ada terasa hati atau terkasa bahasa selama perkenalan dengan makhluk ALLAH ini , harap diampunkan dunia dan akhirat ! 


Older Post
my mother give me nurul nabilah as beautiful name but people around call me bella for the short . i was born on 11 november 1995 , beautiful date too rite? this year i will sitting for SPM that is so important in my life , please PRAY for my SUCCES ! FYI , i have my JEKOBELL, ILOVE this jekobell so much . hope you guys will pray for our relationship will everLasting ! -AMIN-

glitter-graphics.com